Versiunea 2.0 - August 2014

Lansată în august 2014, varianta 2.0 a interfeţei RMA dedicată clienţilor şi partenerilor ONLINESHOP SRL vine cu o serie de îmbunătăţiri rezultate din feedback-ul primit de-a lungul timpului de la clienţi ca dvs., cărora le mulţumim.

Interfaţa a fost regândită pentru a se adapta automat la dispozitivul cu care clienţii noştri accesează acest site (computer, tabletă, telefon) şi pentru a putea completa informaţiile necesare cât mai uşor posibil.

Descriere generală:

  • datele dvs. sunt transmise securizat (conexiune https://)
  • orice eroare apărută la completarea formularului este evidenţiată individual în timp real (sau după trimiterea formularului)
  • datele dvs. sunt păstrate în memoria computerului de la care completaţi cererea RMA, astfel încât nu veţi mai fi nevoit să le introduceţi din nou data viitoare când aveţi de trimis un produs la noi
  • puteţi beneficia de asistenţă online în timpul orelor de program (luni-vineri, 08:00 - 17:00)

Sfaturi completare
Validare informaţii

Pe măsură ce completaţi datele, ele sunt validate, iar eventualele erori sunt semnalate în timp real.
De asemenea, după trimiterea formularului, dacă sunt întâmpinate erori ele vor fi semnalate individual, pentru a vă permite să le corectaţi rapid.

Completare date client

Datele obligatorii de completat sunt: nume, prenume, email, telefon, localitate, cod poştal şi strada.
Pentru a completa localitatea, scrieţi primele câteva litere din denumirea acesteia şi alegeţi apoi localitatea din lista de sugestii primită.
Dacă factura este pe firmă sau completaţi formularul în numele clientului final, puteţi trece la "Nume" denumirea societăţii comerciale.
"Data dorită pentru ridicare" este completată implicit cu următoarea zi lucrătoare, dacă aveţi altă sugestie puteţi completa o altă dată. Formatul de dată acceptat este ZZ.LL.AAAA - ex: 02.11.2015
"Alte detalii ridicare" - acest câmp poate fi completat cu informaţii suplimentare pentru curierul care va veni la dvs. pentru a ridica pachetul (ex: număr interfon, intervalul orar la care puteţi fi contactat(ă), etc).

Completare motiv retur

Vă rugăm să alegeţi motivul returului din listă.
Dacă alegeţi "Altul", vă rugăm să detaliaţi situaţia folosind câmpul de text de mai jos "Descriere defect(motivul returnării)".

Completare date produs

Datele obligatorii de completat sunt: "marca şi modelul", număr şi dată factură,precum şi defectul reclamat .
Pentru operativitate, vă încurajăm să identificaţi şi să completaţi seria produsului (la majoritatea produselor noastre se găseşte atât pe cutie cât şi pe produs).
Datele despre factură sunt necesare pentru a stabili dacă produsul se află în garanţie, pentru produse trimise în service post-garanţie puteţi completa aceste câmpuri cu "123456" şi data de astăzi. Formatul de dată acceptat este ZZ.LL.AAAA - ex: 02.11.2015
"Defectul reclamat": vă rugăm să detaliaţi, pe cât posibil, motivul pentru care trimiteţi acest produs către noi; pentru produsele trimise la service este de preferat o descriere a problemei apărute şi cât mai multe detalii despre modul în care inginerii noştri de service o pot reproduce.

Ce se întâmplă după ce trimiteţi formularul?:

  • veţi primi pe email confirmarea recepţionării de către noi a cererii RMA, împreună cu numărul RMA şi o etichetă gata completată cu datele dvs. şi ale noastre.
  • veţi lipi această etichetă pe colet (sau veţi trece manual datele). Dacă veţi completa manual este foarte important să nu uitaţi să treceţi numărul RMA la loc vizibil.
  • un operator va verifica datele şi va trimite curierul către adresa menţionată de dvs. în cel mai scurt timp posibil. Veţi primi un email cu numărul AWB/ cerere de colectare şi numele firmei de curierat care va sosi la dvs.
  • curierul va ridica pachetul în 24-48 ore.
  • la sosirea coletului la ONLINESHOP, veţi primi un nou email de confirmare. Dacă produsul este trimis în service, un număr de fişă service va fi asignat acestui produs şi veţi putea urmări starea curentă a fişei de service până la rezolvarea acesteia.